Известие

Collapse
No announcement yet.

Колеги помагайте... Висок разход

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
    Да, ама тук му дава до 70 градуса. А при лош контакт все едно имаш съпротивление с по-висока стойност и от там - грешна температура. Затова не мисля, че ЕКУ-то е проблемно

    Click image for larger version

Name:	Post 1.JPG
Views:	1
Size:	52.8 Килобайта
ID:	2318554 Click image for larger version

Name:	post2.JPG
Views:	1
Size:	54.6 Килобайта
ID:	2318555 Click image for larger version

Name:	Post 3.JPG
Views:	1
Size:	75.1 Килобайта
ID:	2318556

    Това са снимките на системата която е правена

    Comment


    • #17
      Това ми е ясно, но си ми далеч да ти погледна колата
      Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
      156 1.8TS 16V (01.2001)
      147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
      0879369082

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
        Да, ама тук му дава до 70 градуса. А при лош контакт все едно имаш съпротивление с по-висока стойност и от там - грешна температура. Затова не мисля, че ЕКУ-то е проблемно
        Някъде да съм казал че ЕКУ-то е проблемно,казах че се е прецакало вероятно управлението на перките затова са сложили друг датчик.Това за съпротивлението е така,и затова казах по нагоре че вероятно има проблем в инсталацията.Сега вече си мисля че проблема е в датчика който са сложили за перките и ги пуска на 40 гр и затова колата неможе да загрее...........
        Last edited by Mury; d.m.y г., 17:56.
        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

        Comment


        • #19
          Сори ако въпроса е тъп, ама какво ще свършат перките, ако малкия кръг е затворен?
          По тая логика ако включи климатика трябва да няма загряване никога.
          Welcome to the real world

          Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
            Някъде да съм казал че ЕКУ-то е проблемно,казах че се е прецакало вероятно управлението на перките затова са сложили друг датчик.Това за съпротивлението е така,и затова казах по нагоре че вероятно има проблем в инсталацията.Сега вече си мисля че проблема е в датчика който са сложили за перките и ги пуска на 40 гр и затова колата неможе да загрее...........
            Мъри, пиша на колегата, не на теб. Пропускай ме
            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
            156 1.8TS 16V (01.2001)
            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
            0879369082

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
              Мъри, пиша на колегата, не на теб. Пропускай ме
              Защо ме цитираш тогава ???????????

              ---------- Post added at 22:13 ---------- Previous post was at 22:11 ----------

              Първоначално публикувано от morfius Покажи съобщение
              Сори ако въпроса е тъп, ама какво ще свършат перките, ако малкия кръг е затворен?
              По тая логика ако включи климатика трябва да няма загряване никога.
              Малкият кръг няма как да е затворен,може големия да е затворен,но има логика във въпроса ти,ако наитисна се пускат толкова рано перките,значи или термостата не работи/а е сменян/ или датчика не е монтиран на правилното място.Според мен тази кола си плаче за свестен сервиз.............
              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

              Comment


              • #22
                Колеги, давайте съвети! ... Какво да правя? Къде най-близо до Петрич мога да намеря сервиз в който наистина да разбират от Алфи?-че където и да питам "Работим само с ВАГ Автомобили"- писна ми... Дайте съвети и за какво по-точно трябва да питам като отида в даден сервиз? От къде идва проблема? (Ако може на по-разбираем език че не съм много на ти с двигателите) Благодаря предварително...

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от badmadafaka
                  Щеше да е смешно ако не беше тъжно...
                  От друга страна, този който е инсталирал тази "система" на колата, ще да е бил някой, който също работи само с въпросните автомобили...
                  От картинките и описаното е ясно само, че най-вероятно целта на това, което са причинили на колата ти, е да байпасне управлението на перките и да го направи като на автомобил от сещаш се коя група...
                  А те (перките) на нашите коли, оригинално се управляват от ЕКУ-то, тоест цялата галимация е направена или за да се спестят 10-тина лева за датчика на термостата (който си мисля, че дава инфо по темата на ЕКУ), или за да се замаже някакво лошо омазване на самото ЕКУ или инсталацията...

                  Аз ако съм на твое място бих погледнал самото еку да не се окаже, че има видима драма с него (някой строшен пин, отрязан кабел, нещо такова), след което бих потърсил друго ЕКУ + друг датчик на термостата за проба, ама за целта трябва да премахнеш байпаса първо, демек ако има някакви рязани кабели по управлението или захранването на перката (а то е много вероятно да има), да ги възстановиш в първоначалната заводска конфигурация...
                  Всичко друго би представлявало побългаряване на побългаряването...

                  edit: А да не би това на снимките да няма нищо общо с перките и управлението им, а да е част от системата на газовия инжекцион..? Защото като ги гледам, все пак изпълнението е добро - термошлаух на кабелите, скоби на маркуча от "скъпите" и т.н...
                  Не колега - този байпас си се отнася за перките той оправлява кога да включват. Когато изключа първият пин от този датчик, колата направо включва на 2ра степен перката, и на това което ми показва вътре в купето е че включва чисто малко след 90 градуса, а ако не изключвам пина - перката включва под 90те градуса и сваля почти до това разделение между 50 и 90 ,логично е да е 70, но не съм сигурен.

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от Torret0 Покажи съобщение
                    Не колега - този байпас си се отнася за перките той оправлява кога да включват. Когато изключа първият пин от този датчик, колата направо включва на 2ра степен перката, и на това което ми показва вътре в купето е че включва чисто малко след 90 градуса, а ако не изключвам пина - перката включва под 90те градуса и сваля почти до това разделение между 50 и 90 ,логично е да е 70, но не съм сигурен.

                    Такаааа тук вече нещата ми стават ясни,какъв точно мислиш че ти е проблема,колата си загрява,перките работят и на 2-е степени.Това че вътре ти показва по ниска температура е нормално,няма 156 на която да и е верен уреда за температурата.Колегите от Благоевград да помогнат със сервиз,където да ти направят диагностика,макар че аз вече си мисля че нямаш никакъв порблем с колата Разхода ти ти идва от друго място не е от загряването,по скоро дебитомер сонда,но-диагностика...............
                    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                      Такаааа тук вече нещата ми стават ясни,какъв точно мислиш че ти е проблема,колата си загрява,перките работят и на 2-е степени.Това че вътре ти показва по ниска температура е нормално,няма 156 на която да и е верен уреда за температурата.Колегите от Благоевград да помогнат със сервиз,където да ти направят диагностика,макар че аз вече си мисля че нямаш никакъв порблем с колата Разхода ти ти идва от друго място не е от загряването,по скоро дебитомер сонда,но-диагностика...............
                      Мъри, моите уреди са верни, а и датчиците ми са читави
                      Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                      156 1.8TS 16V (01.2001)
                      147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                      0879369082

                      Comment


                      • #26
                        Щом ecu-то си мисли че е 30-40 градуса - то управлява бензиновите инжектори като за незагряла кола през цялото време докато е запалена и е съвсем нормално разхода да е голям.

                        ГИ взима сигналите за бензиновите инжектори ...
                        ...

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                          Такаааа тук вече нещата ми стават ясни,какъв точно мислиш че ти е проблема,колата си загрява,перките работят и на 2-е степени.Това че вътре ти показва по ниска температура е нормално,няма 156 на която да и е верен уреда за температурата.Колегите от Благоевград да помогнат със сервиз,където да ти направят диагностика,макар че аз вече си мисля че нямаш никакъв порблем с колата Разхода ти ти идва от друго място не е от загряването,по скоро дебитомер сонда,но-диагностика...............
                          Нееее колега, вътре ми показва по-висока температура от колкото на диагностиката! EКУ-то показва температура от порядъка на 39-44 но не и повече!... Днес ходих до гръцкото море и преди малко като се пребрах я оставих да охлажда пред нас! А да спре тая перка 30 мин-не! А 1 час-не , стана час и половина как върти и не спира! Погледнах сензора вътре - ударил на ограничителя който е под 50 градуса и не ще да изключи тая перка и тва си е!... Двигателя е студен вече, колекторите също , но върти ли върти!...

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                            Мъри, моите уреди са верни, а и датчиците ми са читави
                            OK
                            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                            Comment


                            • #29
                              Ами махане на "побългаряването" е начина тогава, както вече съм написал...

                              Comment


                              • #30
                                Готин,
                                1 няма алфа на 10 години която да показва точната температура на уредите на таблото.
                                2 махни Българо-Сръбската изработка от колата и тогава почвай да търсиш проблема.

                                Порцията въздух-бензин се определя от температурата на двигателя показанията от ланда сонда........ идругите. На тебе може да ти показва и 200 градуса на таблото но ЕКУ-то си мисли че е 30градуса. Така че за да знае какво се случва ЕКУ-то и да направи точната порция минаваме на точка 2

                                И нещо което ми стана интерестно:

                                Първоначално публикувано от Torret0 Покажи съобщение
                                Колата съм я засичал само на извън градско и цифрата която показа е 21/100 газ! След засичане колата отчете 15/100 След намаляне налягането на газта до минимума и отново засичане колата показа 13/100 извън града със скорост до 90 км/ч
                                Опел Кадет GSI
                                166 2,4 JTD
                                ако мислиш че е здрава дай та тествам

                                Comment

                                Working...
                                X